vrijdag 10 september 2010

Blabla-praatje

Nou ik ben op een soort van blog-roll geweest maar dan anders. Volgensmij is blog-roll wanneer je je vaste blogs bekijkt en ik ben naar nieuwe vaste blogs opzoek gegaan.
Ik ben heel veel leuke Nederlandse en Belgische blogs tegengekomen (die volg ik nu ook volgensmij). Ik vind mensen die in hun eigen taal schrijven toch iets oprechter overkomen, bedacht ik mij tijdens het blogrollen. En mensen die het niet alleen-maar-en-de-hele-tijd over mode en shizzol hebben. En mensen met eigen foto's en dan niet alleen maar outfit foto's. Of ook gewoon posts zonder foto's en niet alleen plaatjes van internet geplukt (ZOALS IK DOE, HA-HAAAAA)
Ik ga het anders aanpakken vanaf nu! Ik ga Engels gewoon afwisselen met Nederlands. Ik ga sowieso niet over vrij persoonlijke en/of gebeurtenissen in het Engels vertellen, want die dingen heb ik ook in het Nederlands beleefd.
Wat ook wel leuk is is misschien dingetjes als recepten, liedjes etc. posten, kweetniet? Ik wou opzich ook wel nagellak en CD's reviewen, maar ik heb geen foto camera's om swatches te fotograferen en ook niet de juiste kennis en vocabulaire om CD's te reviewen.
BAM!
Dat was even een fijne lap tekst. Ik hoop dat er mensen zijn die het kunnen/gaan lezen haha.

P.s. Wat ook jammer is: ik weet niet hoe ik filmpjes, (afspeelbare) liedjes en links op (in html) op mijn blog moet zetten. Heeeeelp?

P.p.s En omdat ik het niet kan weerstaan en omdat ik zonder plaatjes toch wel heel kaal vind:


JOSHUA HOMME
Wat een genadeloos lekkere vent is het ook, maar misschien moet je eerst zijn muziek waarderen en hem zien optreden voordat je met me instemt.

http://www.tumblr.com/tagged/josh+homme/page/3/1088460021,1082580780

http://www.tumblr.com/tagged/josh+homme/page/3/1088460021,1082580780

http://www.tumblr.com/tagged/josh+homme/page/3/1088460021,1082580780

http://www.tumblr.com/tagged/josh+homme/page/3/1088460021,1082580780

BAMBAMBAMBAM <3<3<3

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage